ΤΟ 24HOURS-NEWSGR ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΜΑΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ GOOGLE ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Κυριακή 6 Μαρτίου 2016

Καταγγελία «βόμβα» για παρεμβάσεις υπουργού σε εισαγγελέα

Παρεμβάσεις στην άσκηση των καθηκόντων της, αλλά και απειλές κατά της ίδιας από τον αναπληρωτή υπουργό Δικαιοσύνης Δημήτρης Παπαγγελόπουλος καταγγέλλει η εισαγγελέας Εφετών Γεωργία Τσατάνη.

Η κ. Τσατάνη υποστηρίζει πως διαθέτει και τα αποδεικτικά στοιχεία που τεκμηριώνουν τις καταγγελίες της, σύμφωνα με έγγραφο – βόμβα που αποκαλύπτει η εφημερίδα “Το Βήμα”.

Πρόκειται για την εισαγγελέα που χειρίστηκε τη δικογραφία Βγενόπουλου και εναντίον της οποίας ζητήθηκε πειθαρχική έρευνα από την Πρόεδρο του Αρείου Πάγου, Βασιλική Θάνου, λίγες ημέρες μετά την απόφασή της να θέσει την υπόθεση στο αρχείο.

Η αναφορά της εισαγγελέως Εφετών προς την κυρία Ευτέρπη Κουτζαμάνη που κοινοποιήθηκε και στην Πρόεδρο του Αρείου Πάγου Βασιλική Θάνου, κατατέθηκε στις 22 Φεβρουαρίου, μία ημέρα πριν από την επίσημη ανακοίνωση της απόφασής της για την αρχειοθέτηση της υπόθεσης Βγενόπουλου.

Η κυρία Τσατάνη αρχικώς ότι η υπόθεσή της ανατέθηκε από τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Εφετών στις 17 Δεκεμβρίου 2014 και παρότι κρίθηκε νόμιμη η διαδικασία αυτή και από τον αντιεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ν. Πατελή, ξεκίνησαν σε βάρος της συκοφαντικές επιθέσεις, οι οποίες μεταφέρθηκαν και στη Βουλή, με ερωτήσεις που κατέθεσαν βουλευτές, σύμφωνα με το Βήμα.

Όταν η εισαγγελέας Εφετών πληροφορήθηκε δηλώσεις του κ. Παπαγγελόπουλου, στις οποίες ανέφερε ότι “η κυβέρνηση δεν πρόκειται να ανεχθεί δικαστικά πραξικοπήματα”, ζήτησε να τον συναντήσει.

“Περί τα μέσα Νοεμβρίου 2015 μετέβην στο γραφείο του κ. Παπαγγελόπουλου, εις το υπουργείο Δικαιοσύνης κατόπιν τηλεφωνικής εκ μέρους μου πρωτοβουλίας, ώστε να μου εξηγήσει και να λυθούν οι τυχόν παρανοήσεις”, αναφέρει η Γεωργία Τσατάνη στην αναφορά της προς την Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.

“Τότε εκ του σύνεγγυς του εξέθεσα ότι κατά νόμο χειριζόμουν την υπόθεση. Όμως πιεστικά μου εζήτησε να επιστρέψω τη δικογραφία στην εισαγγελέα Εγκλημάτων Διαφθοράς, από την οποία, όπως μου εδήλωσε, παρανόμως ενεργώντας την αφήρεσα για να ευνοήσω εμπλεκόμενα φυσικά πρόσωπα. Μάλιστα επί λέξει μου εδήλωσε ότι η εισαγγελέας Διαφθοράς που χειριζόταν σχετική δικογραφία, η οποία μου είχε υποβληθεί κατόπιν αιτήματός μου προς συσχέτιση με συναφή την οποία και χειριζόμουν, ευρίσκεται δικονομικά εις στάδιον περαίωσης και η εν λόγω εισαγγελέας προτίθεται να ασκήσει ποινική δίωξη εις βάρος των υπόπτων, τους οποίους με την ενέργειά μου σκόπευα να ευνοήσω, σύμφωνα με την άποψή του.

Τότε εξέφρασα την απορία μου για το γεγονός γνώσεως υπ’αυτού της εκ των προτέρων δικανικής κρίσεως της εισαγγελέως Διαφθοράς. Και επίσης απήντησα ότι η προκαταρκτική εξέταση είναι εκ του νόμου μυστική και ότι λυπάμαι για το γεγονός της εκ μέρους τους απόπειρας παραβίασης του απορρήτου. Καθ” όσον αφορούσε στη διενέργεια από εμένα της εν λόγω προκαταρκτικής εξέτασης, επιφυλάχθηκα δε για τα περαιτέρω μετά το πέρας αυτής, δι’ο και υποβάλλω στο παρόν χρονικό σημείο την παρούσα”.

Στην αναφορά της η κ. Τσατάνη υπογραμμίζει: “Περαιτέρω, την 22/11/2015 ημέρα Κυριακή και περί ώραν 11.30 πρωινή, καθ” ο χρόνο εκινούμην με το υπηρεσιακό όχημα μετά το γραφείο, εδέχθην εις το κινητό μου τηλέφωνο δύο τηλεφωνικές κλήσεις από το κινητό τηλέφωνο του αναπληρωτή υπουργού Δικαιοσύνης κ. Δ. Παπαγγελόπουλουυ, κατά τη διάρκεια των οποίων είπε ότι ήθελε να μου μιλήσει. Η απάντησή μου ήτο ότι ευρισκόμουν καθ” οδόν προς την οικία μου και ότι εντός ολίγων λεπτών λεπτών θα ευρισκόμουν εκεί, από όπου και θα του τηλεφωνούσα η ίδια, όπως και έγινε. Κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας, σε συμβουλευτικό δήθεν ύφος, μου συνέστησε εκ νέου να επιστρέψω τη δικογραφία που “χειρίζομαι παράνομα” στην εισαγγελέα Εγκλημάτων Διαφθοράς και άμεσα, γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα ξεσπάσει σε βάρος μου άγριος πόλεμος. Χαρακτηριστικά δε τόνισε ότι έχω στα χέρια μου… ένα απόστημα που θα σκάσει σε βάρος μου… και για να κάνω Χριστούγεννα με την οικογένειά μου. Κατόπιν των ανωτέρω και με την απαιτούμενη ψυχραιμία, του ανέφερα ότι είμαι αφοσιωμένη στο έργο μου”.

Και καταλήγει στην αναφορά της: “Εις το σημείο τούτο σας αναφέρω ότι διά τις προαναφερθείσες επικοινωνίες του κ. Αναπληρωτή υπουργού υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία. Σκοπός της εν λόγω αναφοράς μου είναι να σας καταστήσω κοινωνό και να σας γνωστοποιήσω και επισήμως τα εις βάρος μου λαβόντα χώρα ως γεγονότα. Δεν προέβην δε εις άμεση υποβολή της παρούσης, προκειμένου να μη θεωρηθεί ότι εξ αιτίας των προαναφερθέντων ζητούσα να απεκδυθώ της ευθύνης χειρισμού της άνω υπόθεσης και προσέτι προκειμένου να τηρήσω με την απαιτούμενη ευλάβεια την εκ του νόμου υποχρεωτική μυστικότητα της διενεργούσης και σε εξέλιξη τότε προκαταρτικής εξέτασης. Ευελπιστώ ότι εξετέλεσα το καθήκον μου και εις τη συγκεκριμένη υπόθεση, ακολουθώντας την αδήριτη και ανεξάρτητη από υποδείξεις, επιβουλές και διαβολές φωνή της συνειδήσεώς μου, όπως και πράττω από την ημέρα της ορκίσεώς μου”.

crashonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφιερώστε ένα λεπτό και κάντε κλίκ στις διαφημίσεις μας.