ΤΟ 24HOURS-NEWSGR ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΜΑΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ GOOGLE ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

Επίσημα παίκτης του Ολυμπιακού ο Εμενίκε: «Τον καλύτερο εαυτό μου για τον σύλλογο και τους φιλάθλους»

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε και επίσημα την απόκτηση του Νιγηριανού επιθετικού, Εμάνουελ Εμενίκε, που στις δηλώσεις του τόνισε πως θα δώσει τον καλύτερο του εαυτό για τον σύλλογο.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:


«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Εμάνουελ Εμενίκε».

Στις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού, ο Εμενίκε τόνισε: «Θέλω να πω στους φιλάθλους μας ότι είμαι εδώ. Είμαι εδώ για να παίξω και θα δίνω πάντα τον καλύτερο εαυτό μου. Πάντα όταν θα βρίσκομαι στον αγωνιστικό χώρο, θα δίνω τον καλύτερο εαυτό μου. Για τον σύλλογο και για τους φιλάθλους!».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφιερώστε ένα λεπτό και κάντε κλίκ στις διαφημίσεις μας.