ΤΟ 24HOURS-NEWSGR ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΜΑΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ GOOGLE ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

Ματαίωσε τη συναυλία της στις Βρυξέλλες η Μαράια Κάρεϊ

 Η Αμερικανίδα τραγουδίστρια Μαράια Κάρεϊ ματαίωσε μια προγραμματισμένη για αύριο Κυριακή συναυλία της στις Βρυξέλλες, επικαλούμενη τις ανησυχίες που υπάρχουν για λόγους ασφαλείας τέσσερις ημέρες μετά τις επιθέσεις που προκάλεσαν τον θάνατο 31 ανθρώπων στη βελγική πρωτεύουσα. 


 Η ντίβα της ποπ θα έδινε την Κυριακή συναυλία στην αίθουσα συναυλιών Forest National στα προάστια των Βρυξελλών στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής περιοδείας της.

  «Αγαπώ τους θαυμαστές μου στις Βρυξέλλες», αναφέρει σε μήνυμά της στο Twitter η σταρ, αλλά «τώρα με συμβουλεύουν να ακυρώσω την συναυλία μου για την ασφάλεια των θαυμαστών μου, των μουσικών μου και της ομάδας μου και όλων των ανθρώπων που μετέχουν σε αυτήν την περιοδεία».

«Ελπίζω να σας δω σύντομα και προσεύχομαι και στέλνω την αιώνια αγάπη μου» στους θαυμαστές μου, προσθέτει στο μήνυμά της.

 Η συναυλία της Κάρεϊ ακυρώθηκε παρά την ανακοίνωση του Forest National με την οποία οι υπεύθυνοι διαβεβαίωναν ότι όλες οι συναυλίες θα γίνουν μετά τη λήψη ενισχυμένων μέτρων ασφαλείας.

 Πολλά συγκροτήματα, όπως οι U2, είχαν ακυρώσει τις συναυλίες που θα έδιναν στο Παρίσι μετά τις συντονισμένες επιθέσεις της 13ης Νοεμβρίου που στοίχισαν τη ζωή σε 130 ανθρώπους, οι 90 από τους οποίους βρισκόντουσαν στην αίθουσα συναυλιών του Μπατακλάν, την ώρα που έπαιζε το αμερικανικό συγκρότημα Eagles of Death Metal.

crashonline.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφιερώστε ένα λεπτό και κάντε κλίκ στις διαφημίσεις μας.