ΤΟ 24HOURS-NEWSGR ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΜΑΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ GOOGLE ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Άδωνις: Δεν τη κρατάω με το ζόρι – Αν σας σιχαθώ δίνω και τη βουλευτική καρέκλα και φεύγω


 Στο ίδιο μήκος κύματος του "να ούμε" και ο μπουμπούκος Άδωνις Γεωργιάδης, ότι δεν θέλει την καρέκλα!!!!!!!

 Σαφώς εκνευρισμένος, "αστραψε" και "βρόντηξε" ο Άδωνις Γεωργιάδης, καλεσμένος στην εκπομπή του αδερφού του σε τηλεοπτικό σταθμό.


  Ο κύριος Γεωργιάδης με το γνωστό του ύφος έκανε ξεκάθαρο πως το ενδεχόμενο να «σηκωθεί και να φύγει» είναι ανοιχτό. «Σιγά μην κάτσω εγώ να κρατήσω καρέκλα με το ζόρι. Εγώ έχω παραιτηθεί από υπουργός και βουλευτής σε ένα 24ωρο και έχω γυρίσει να πουλάω βιβλία και το ξανακάνω για πλάκα να ξέρετε» είπε. Τί έγινε ρε παιδάκι μου... Όλοι οι μάγκες  στην ΝΔ πήγανε?

 Είπε δε πως «Αν σας σιχαθώ, δίνω και τη βουλευτική καρέκλα και φεύγω. Σιγά μην κάτσω εγώ, να χαλάω τη ζαχαρένια μου και την οικογένεια για να μπλέξω να κατηγορεί ο ένας τον άλλο».

 Χέσε μας ρε Άδωνι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφιερώστε ένα λεπτό και κάντε κλίκ στις διαφημίσεις μας.