ΤΟ 24HOURS-NEWSGR ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΜΑΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ GOOGLE ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

Facebook: Αλλαγές στα Trending Topics

Σειρά αλλαγών στον τρόπο λειτουργίας των Trending Topics ανακοίνωσε το Facebook, λίγο καιρό μετά τον σάλο που προέκυψε από ρεπορτάζ του Gizmodo σχετικά με πολιτικά κριτήρια επιλογής τους, στο επίκεντρο του οποίου υπήρχαν συνεντεύξεις με πρώην εργαζομένους.

Όπως ανακοινώνεται σε σχετική ανάρτηση της εταιρείας στο επίσημο blog της, η ενδελεχής έρευνα που ακολούθησε τους εν λόγω ισχυρισμούς έδειξε ότι δεν υπάρχουν στοιχεία περι συστηματικών «πολιτικών προκαταλήψεων» (political bias) στην επιλογή των θεμάτων που προβάλλονται στα Trending Topics.


«Η ανάλυση δεδομένων μας έδειξε πως συντηρητικά και φιλελεύθερα θέματα εγκρίνονται ως Trending Topics σε πρακτικά ίδιες αναλογίες. 
Επίσης, δεν ήμασταν σε θέση να επιβεβαιώσουμε οποιονδήποτε από τους συγκεκριμένους ισχυρισμούς περί καταστολής συγκεκριμένων θεμάτων ή πηγών με πολιτικά κίνητρα».

Ωστόσο, υπογραμμίζεται ότι δεν αποκλείονται μεμονωμένα περιστατικά ανάρμοστων πράξεων ή ακούσιας προκατάληψης στην εφαρμογή των οδηγιών και πολιτικών που έχουν τεθεί- και για αυτό η εταιρεία προβαίνει σε κάποιες βελτιώσεις, που περιλαμβάνουν τα εξής: Ανανεωμένη ορολογία στις κατευθυντήριες γραμμές, για να είναι πιο ξεκάθαρη, νέα εκπαίδευση όλων των reviewers για να δοθεί έμφαση στο ότι οι αποφάσεις για το υλικό δεν θα λαμβάνονται με βάση πολιτική ή ιδεολογία, επιπλέον συστήματα ελέγχου και επίβλεψης όσον αφορά στην ομάδα των reviewers.


Επιπρόσθετα, το Facebook προβαίνει στις εξής αλλαγές στα σχετικά εργαλεία:


- Δεν θα επαφίεται σε λίστες εξωτερικών ιστοσελίδων και ΜΜΕ ο εντοπισμός, η επιβεβαίωση ή η αξιολόγηση της σημασίας συγκεκριμένων θεμάτων (κλείνει η Media 1 K» λίστα, η λίστα των RSS feeds που λειτουργεί ενισχυτικά για τον ειδικό αλγόριθμο και το Top-10 των ειδησεογραφικών μέσων.


- Εξαφανίζεται η δυνατότητα επισήμανσης περί «επιπέδου σημασίας» σε θέματα μέσω αξιολόγησης του πόσο φαίνεται ψηλά στη λίστα του Top-10 των ΜΜΕ.


- Επεκτείνεται το υλικό στο Help Center για να παρέχονται περισσότερες πληροφορίες για τη λειτουργία του χαρακτηριστικού αυτού.


real.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφιερώστε ένα λεπτό και κάντε κλίκ στις διαφημίσεις μας.