ΤΟ 24HOURS-NEWSGR ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΜΑΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ GOOGLE ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

Έκρηξη Καινούργιου: «Με σχολιάζουν με τα χειρότερα λόγια λες κι εγώ είμαι το σκουπίδι τηλεόρασης»

 Την οργή της για όλους όσοι τη σχολιάζουν αρνητικά εξέφρασε η Κατερίνα Καινούργιου με δηλώσεις της.

 «Θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ νωρίς για να βγάλουμε συμπεράσματα» είπε όταν η ίδια ρωτήθηκε για την εκπομπή της η οποία ομολογουμένως δεν καταφέρνει να συγκρατήσει αξιόλογο ποσοστό τηλεθεατών καθημερινά τα μεσημέρια.

 Η ίδια συνέχισε σχολιάζοντας: «Έτσι θα πηγαίνει αυτό, πάνω κάτω. Οι περισσότεροι τηλεκριτικοί δεν με χωνεύουν. Σέβομαι κάποιους ανθρώπους, διαβάζω τις κριτικές, δεν τους έχω όλους στο ίδιο καλάθι, κάποιους εκτιμώ περισσότερο, κάποιοι δεν μου λένε απολύτως τίποτα, γελάω με τις κριτικές τους.

 Αυτούς που εκτιμώ λαμβάνω αυτά που γράφουν σοβαρά υπόψιν μου. Αν δω ότι έχουν δίκιο αλλάζω κάποια πράγματα, αν δω ότι η κριτική είναι εμμονική δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Κάποιοι, με σχολιάζουν με τα χειρότερα λόγια λες κι εγώ είμαι το σκουπίδι της ελληνικής τηλεόρασης».

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφιερώστε ένα λεπτό και κάντε κλίκ στις διαφημίσεις μας.